Postbank belooft beterschap met internetbankieren

AMSTERDAM - De Postbank heeft extra mensen ingezet om de problemen rond het internetbankieren te verhelpen. Dat heeft directielid Ron van Kemenade van de bank dinsdag gezegd. Van Kemenade maakte dit bekend in een telefonische toelichting op recente storingen van mijnpostbank.nl. In de afgelopen weken was het voor klanten van de Postbank soms onmogelijk om bancaire handelingen te doen op het internet.

Omdat de internetsite van de Postbank eind vorig jaar ook vaak slecht bereikbaar was, werkt de bank aan een 'verbeteringsprogramma'. Daarvoor is 40 miljoen euro extra uitgetrokken. Volgens Van Kemenade moet het programma aan het einde van dit jaar zijn afgerond. ,,Problemen zijn dan structureel verholpen'', beloofde de bestuurder. De Postbank wilde niet zeggen hoeveel extra mensen zijn ingezet. Zo'n drie miljoen mensen maken dagelijks gebruik van mijnpostbank.nl. Gemiddeld krijgt de Postbank 830.000 bezoeken per dag.

Dit is 57% van het artikel.
Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?