Postbank belooft beterschap met internetbankieren

AMSTERDAM - De Postbank heeft extra mensen ingezet om de problemen rond het internetbankieren te verhelpen. Dat heeft directielid Ron van Kemenade van de bank dinsdag gezegd. Van Kemenade maakte dit bekend in een telefonische toelichting op recente storingen van mijnpostbank.nl. In de afgelopen weken was het voor klanten van de Postbank soms onmogelijk om bancaire handelingen te doen op het internet.

Omdat de internetsite van de Postbank eind vorig jaar ook vaak slecht bereikbaar was, werkt de bank aan een 'verbeteringsprogramma'. Daarvoor is 40 miljoen euro extra uitgetrokken. Volgens Van Kemenade moet het programma aan het einde van dit jaar zijn afgerond. ,,Problemen zijn dan structureel verholpen'', beloofde de bestuurder. De Postbank wilde niet zeggen hoeveel extra mensen zijn ingezet. Zo'n drie miljoen mensen maken dagelijks gebruik van mijnpostbank.nl. Gemiddeld krijgt de Postbank 830.000 bezoeken per dag.

PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?