Lichte groei omzet Vivendi

PARIJS - Het Franse mediaconcern Vivendi Universal heeft in het laatste kwartaal van vorig jaar een omzet van 5,48 mijard euro binnengehaald.
Dat kwam neer op een groei van 4 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar eerder, zo heeft het bedrijf maandag naar buiten gebracht. Over heel 2005 lagen de revenuen op 19,44 miljard euro. Dat betekende een groei van 7 procent vergeleken met 2004. Het bedrijf heeft de cijfers van de verschillende periodes aangepast voor onder meer verkopen van bepaalde bedrijfsonderdelen zodat die beter met elkaar te vergelijken zijn. Over het afgelopen jaar lag de omzet van de muziekdivisie, UMG, met 1,6 procent slechts fractioneel hoger dan een jaar eerder. UMG deed goede zaken met artiesten …
Dit is 35% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?