KPN-topman wil weer klantgericht gaan denken

AMSTERDAM - Om op de telecommarkt de bovenliggende partij te blijven, stelt KPN zich meer in op de wensen van de consument. Daarvoor wordt zelfs een nieuw bestuurslid aangetrokken.
Om niet nog meer terrein te verliezen op de markt voor telecom en media moet KPN veel meer klantgericht gaan opereren. Het nog te veel op producten ingestelde concern moet in rap tempo de ommezwaai maken naar een organisatie waarin de behoefte van consumenten op het gebied van communicatie centraal staat. ,,Vanuit de oude bedrijfsvoering denken we nog te veel in aparte diensten en producten,'' zegt Marcel Smits, de financiële topman van KPN. ,,Laat ik een praktisch voorbeeld geven: als een klant nu in een KPN-winkel komt, wordt hem eerst naar zijn vaste telefoonnummer gevraagd. De KPN-mede …
Dit is 13% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?