KPN en TMG samen in 'winkeltelevisie'

DEN HAAG - Telecomconcern KPN en Media Librium gaan samenwerken op het gebied van 'narrowcasting', doelgroepreclame via televisie in bijvoorbeeld winkels. Dat lieten de bedrijven donderdag weten.
Media Librium, een dochterbedrijf van De Telegraaf Media Groep (TMG), is een ontwikkelaar van narrowcasting-kanalen. Ook verkoopt het bedrijf advertentieruimte. KPN nam eerder deze maand al drie Nederlandse bedrijven over die actief zijn op het gebied van doelgroepreclame. Toen liet KPN weten dat het zich wil ontwikkelen tot een volledig toeleverancier van op maat gesneden marketing. Consumenten nemen driekwart van hun besluiten om een product te kopen uiteindelijk in de winkel zelf, zo blijkt uit onderzoek. Daarom zal het 'bewerken' van de klant in de winkel naar verwachting terrein winnen …
Dit is 63% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?