Koopjesfeest Bijenkorf door Blokker nagevolgd

Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
De Bijenkorf is nog maar net gestopt met de Drie Dwaze Dagen, of concurrent Blokker ontfermt zich over het idee.

Amsterdam

Aanstaande woensdag beginnen bij Blokker de acht ‘Dolle Dagen’, een koopjesfestijn dat verdacht veel lijkt op het aanbiedingencircus van het luxere warenhuis. Saillant detail: bedenker Robert Bohemen stapte afgelopen jaar over naar het familiebedrijf. Daarvoor was hij hoofd marketing bij De Bijenkorf.

De aantijging van ordinair kopiëren wordt bij Blokker van de hand gewezen. ‘Wij organiseren een actie die de consument zegt te missen. Blokker geeft daar zijn eigen gezicht aan’, aldus een woordvoerster van het bedrijf.

In een enquête van marktonderzoekbureau Motivaction zei 59 proce …
Dit is 28% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief