Klanten klagen over afspraken met HelloFresh

Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
HelloFresh gaat de cadeaukaarten aanpassen. De maaltijdboxenleverancier doet dit na klachten van mensen bij de Consumentenbond.

Den Haag

Op de nieuwe kaarten komt duidelijker te staan wat de afspraken zijn die met de consument worden gemaakt. Volgens klanten van HelloFresh zijn deze voorwaarden bij het aangaan van een overeenkomst nu niet duidelijk genoeg. Zo is het bij veel mensen niet bekend dat het gaat om een flexibel lidmaatschap dat tenminste uit twee maaltijdboxen bestaat.

Consumenten klaagden ook over de opdringerige verkoopmanieren. Ook zouden opzeggingen niet goed worden verwerkt. HelloFresh herkent zich niet in dit beeld. ‘Maar als er een klacht binnenkomt over een individuele verkoper, dan wordt deze er d …
Dit is 48% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief