Klachtenloketten blijven langer open

Voor klachten over webwinkels zijn veel soorten klachtenloketten te benaderen. Economie
Voor klachten over webwinkels zijn veel soorten klachtenloketten te benaderen. | beeld anp / Robin van Lonkhuijsen
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Consumenten die in de clinch liggen met een bedrijf, hebben sinds 1 juli meer tijd om hun klacht voor te leggen aan een geschillencommissie.

Met dank aan een Europese richtlijn.

Den Haag

Die kekke rode kettingzaag van webwinkel X zag er zo verleidelijk uit toen u hem op internet bekeek. Scherp geprijsd, en de verkoper beloofde ‘optimale zaagprestaties’. Eenmaal thuisbezorgd en uitgepakt blijkt het ding steeds vast te lopen en nog niet in staat de dunste berk te vellen. U klaagt bij de webwinkel, maar die geeft niet thuis omdat u de zaag in al uw klunzigheid zelf zou hebben vernield. Wat n …
Dit is 12% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief