Het beste maatje van de man

Economie
beeld Raymond Rutting
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Jeroen Adriaans heeft in Europa al tachtigduizend mannelijke klanten die zweren bij zijn ondergoed van duurzaam bamboe. Goed tegen zweet en goed zittend. En alleen online te koop.

Mierlo

De pandaman is het geheim van de succesvolle en opvallende marketingcampagne. Een man met alleen een boxershort aan die zijn gezicht bedekt met een pandamasker. ‘Het is onderscheidend’, zegt Jeroen Adriaans. ‘En het geeft het beeld van een succesvolle man zonder dat we dure modellen of sterren hoeven in te huren. En dan is er de mysterieuze stem waardoor iedereen toch altijd even opkijkt.’

De 31-jarige oprichter en directeur van onderkledingfabrikant Bamigo is geen creatief genie of modefreak. Hij is een broodnuchtere Brabander uit Mierlo. Dat ligt vlak bij Eindhoven, waar hij zijn be …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?