Essent betaalt klant voor wegblijven monteurs

SCHIERMONNIKOOG - Essent Kabelcom betaalt klant Cees Boer 500 euro schadevergoeding, omdat monteurs van het internetbedrijf tot twee keer toe een afspraak niet nakwamen. Boer woont door de week in Groningen. Om monteurs naar de internetverbinding in zijn huis op Schiermonnikoog te laten kijken, moest hij twee snipperdagen opnemen.
Nadat Boer met een rechtszaak had gedreigd om zijn gelijk te halen, gaf Essent de fout toe. Donderdag maakten het bedrijf en Boers advocaat E. Franssen bekend dat Essent voor de gemaakte kosten opdraait.In augustus 2004 maakte Boer tot twee keer toe een afspraak met Essent om de haperende internetverbinding te repareren. De eerste keer belde het bedrijf op het laatste moment af. De tweede keer gebeurde dat helemaal niet en zat Boer weer met de kosten van de bootreis en een verspilde snipperdag.Essent erkent de miskleun en heeft maatregelen genomen. ,,Wij zijn bezig met een no-show-regeling. Al …
Dit is 42% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?