Ergernis over uitpuilende mailboxen

Rapporten, e-mails, memos, handleidingen  werknemers worden bedolven onder steeds meer informatie. |beeld GPD / Georg Nusmeijer Economie
Rapporten, e-mails, memos, handleidingen werknemers worden bedolven onder steeds meer informatie. |beeld GPD / Georg Nusmeijer

DEN HAAG - Het was zo leuk, in het begin. E-mail! En nog een! Maar steeds meer ondernemers zijn de uitpuilende mailboxen en tijdrovende zakelijke e-mails beu.

Maandagmorgen 9 uur, het gevreesde moment: de elektronische mailbox moet open. En ja hoor, tientallen mails van Jan en alleman. Een klacht van een klant, een vraag van de leverancier, een grol van een kennis, een cc van een mail van de ene collega aan de andere. Welke moeten gelezen worden, welke weggegooid, welke beantwoord? En waar is die mail gebleven waaraan Piet refereert? De gemiddelde inbox in mijn organisatie bevatte op gegeven moment vijfduizend stuks, vertelde Robert Corrao van de Amerikaanse zakelijke dienstverlener LAC Group deze zomer aan MacWorld.com. Ikzelf kreeg elke dag …
Dit is 14% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?