Een strenge vriend in gure tijden

Oprichter Paul Stamsnijder (rechts): Organisaties waarmee wij werken, begrijpen goed dat je een reputatie moet verdienen. Die kun je niet kopen. |beeld Raymond Rutting Economie
Oprichter Paul Stamsnijder (rechts): Organisaties waarmee wij werken, begrijpen goed dat je een reputatie moet verdienen. Die kun je niet kopen. |beeld Raymond Rutting

UTRECHT - Reputaties liggen meer dan ooit onder vuur. De Reputatiegroep houdt directies in zon geval een spiegel voor. We stellen de eeuwenoude vraag: wat is de essentie van wat je doet?

Een nieuw deksel promoten van een pot pindakaas? Nou nee. Paul Stamsnijder en zijn collegas van de Reputatiegroep zijn er meer voor als er iets mis is met de pindakaas. Juist als er iets fout gaat, is het van belang een geloofwaardig verhaal te hebben. Dan komt je reputatie in het geding. Een subtiel verschil wellicht, maar het gaat deze reputatiespecialist om de inhoud, niet om de blingbling. Het gaat in essentie om het antwoord op de Bijbelse vraag: waartoe zijn wij op aarde?, zegt Paul Stamsnijder, oprichter van de Reputatiegroep in Utrecht, het eerste onafhankelijke bureau voor repu …
Dit is 7% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?