De webshop heeft schappen zat

In Albert Heijns distributiecentrum in Almere liggen voor het hele land de boodschappen die minder vaak gevraagd worden. |beeld Raymond Rutting Economie
In Albert Heijns distributiecentrum in Almere liggen voor het hele land de boodschappen die minder vaak gevraagd worden. |beeld Raymond Rutting

ALMERE - Steeds vaker bestelt de consument de dagelijkse boodschappen online. Albert Heijn heeft daarbij profijt van de kennis van dochter Bol.com. Supermarktconcern Ahold verwacht dat het de omzet sterk kan laten groeien dankzij de uitbreiding van de online activiteiten, bleek gisteren bij de presentatie van de jaarcijfers.

Als bezorger Bob Verloop van AH.nl aanbelt bij de splinternieuwe villa van Robert Keurentjes in Almere, is achter de deur al het gegil van opgewonden kinderen te horen. Vanaf het moment dat hij de deur opendoet, heeft Keurentjes moeite het tweetal een beetje in bedwang te houden. Die twee druktemakers blijken de voornaamste reden dat Keurentjes zijn boodschappen online bestelt. Zo in zijn eigen portaal is het al een gedoe, maar met kinderen naar de supermarkt, dat is echt geen feest, verzekert hij. bezorgdienst Met een steekwagentje rijdt Verloop de vijf kratten boodschappen naar …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?