De tol van het succes: pamperen

ROTTERDAM - Pampers, Huggies, Libero, Friends en het Kruidvat-huismerk, allemaal beloven ze schone, droge en dus blije baby's. Allemaal zien ze er ongeveer hetzelfde uit, allemaal hebben ze handige plakkertjes, anti-lekrandjes en een ultra-absorberende vulling. Maar op de een of andere manier klinkt dat dat van die blije baby's alleen bij Pampers echt geloofwaardig.
En dat is precies wat Procter & Gamble er met miljoenenverslindende televisiecampagnes in wil rammen: er is maar één echt goede luier en dat is Pampers.Pampers is eigendom van Procter & Gamble, een bedrijf dat voor zichzelf de schone taak ziet weggelegd producten op de markt te brengen die ,,de manier van leven van consumenten veraangenamen''. De basis van dit streven voert terug tot 1837, toen de kaarsenfabrikant William Procter en zeepzieder James Gamble besloten hun krachten te bundelen en hun in Cincinnati te vestigen vennootschap de combinatie van hun achternamen meegaven. Pro …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?