Christelijke varianten op digitale kiosk Blendle

De digitale kiosk Blendle. |beeld novum / Freek van den Bergh Economie
De digitale kiosk Blendle. |beeld novum / Freek van den Bergh

APELDOORN - De digitale kiosk Blendle is, met 185.000 gebruikers, zo populair dat christelijke tegenhangers niet lang konden uitblijven. Donderdag werden er twee aangekondigd. Eén daarvan heeft al een naam: 'Candle'.

Nee, het is geen toeval dat die naam zo op 'Blendle' lijkt, lacht Wijnand Voogdt. 'E-reader Kindle en Blendle zijn grote namen. Als je die een beetje roert met de "c" van christelijk, kom je al gauw op "Candle" uit. En een kaars is natuurlijk een oeroud christelijk symbool.' Voogdt werkt bij Spring, uitgever van de christelijke websites CVandaag en Jobfish en is de initiatiefnemer van Candle. Abonnees op die nieuwe dienst krijgen voor een vast bedrag elke maand de 25 'meest interessante' artikelen uit tien door hen gekozen christelijke kranten of tijdschriften. 'Het is de bedoeling d …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?