Beltegoed in ruil voor reclame

AMSTERDAM - Gratis beltegoed in ruil voor het ontvangen van reclame op een mobieltje? Volgens het van oorsprong Finse bedrijf Blyk hebben jongeren hier wel oren naar.

Het bedrijf is al succesvol op de Britse markt en wil binnenkort naar Nederland. ,,We denken het eerste jaar 50.000 leden te kunnen aantrekken'', zegt directeur Eric Kip van Blyk Nederland. Het succes van Blyk, 200.000 leden in Groot-Brittannië in ruim een jaar tijd, zit hem volgens oprichter Antti Öhrling in het persoonlijke van de dienst. ,,Onze leden krijgen alleen berichten over onderwerpen waarvan ze hebben aangegeven dat ze daarin geïnteresseerd zijn. Ze zullen de reclame daarom niet snel als storend ervaren.'' Leden melden zich vrijwillig aan bij het bedrijf en vullen dan een …
Dit is 25% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?