Albert Heijn zet nieuwe aanval in

DEN HAAG - Supermarktketen Albert Heijn verlaagt maandag opnieuw duizend artikelen in prijs. Het gaat vooral om A-merken zoals Dommelsch, Grand'Italia en Omo. Concurrent C1000 reageerde gisteren direct door toe te zeggen dat alle producten die bij AH omlaag gaan, bij C1000 hetzelfde geprijsd worden.
,,Eerder hebben we al een hele serie belangrijke A-merken in prijs verlaagd en nu pakken we een groep merken die de consument wat minder vaak koopt'', zo motiveert een woordvoerster van Albert Heijn. ,,We hebben na twee jaar veel klanten teruggewonnen, maar blijven ons inzetten om vooral ook een winkel te zijn voor de complete gezinsboodschappen.''Een woordvoerder van C1000 zegt dat deze keten meteen zal reageren. Saillant is dat C1000 voor ruim zeventig procent in eigendom is van Ahold, het moederconcern van Albert Heijn.Laurus - met onder meer Super de Boer, Edah en Konmar de grote concurren …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?