Albert Heijn wordt bourgondischer

Het nieuwe logo van Ahold Delhaize voor het hoofdkantoor van het gefuseerde supermarktconcern in Zaandam. Economie
Het nieuwe logo van Ahold Delhaize voor het hoofdkantoor van het gefuseerde supermarktconcern in Zaandam. | beeld anp / Koen van Weel
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Albert Heijn en de Belgische supermarktketen Delhaize gaan samen verder. Wat gaat de Nederlandse consument daarvan merken?

Amsterdam

meer Belgische producten

Albert Heijn belooft in advertenties dat er, als gevolg van de fusie met Delhaize, ‘meer lekkere Belgische producten’ in de schappen komen te liggen. Welke dat zijn, kan een woordvoerder van AholdDelhaize niet zeggen. Het gaat om een kleine selectie van Delhaize-producten. Omgekeerd komen er bij Delhaize producten van Albert Heijn in het assortiment. ‘We gaan kijken of klanten die producten waarderen.’ Maar verder veranderen de winkels van Albert Heijn amper, aldus de zegsman. ‘We gaan niet één bedrijf runnen in de …
Dit is 13% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief