Albert Heijn maakt 2000 producten goedkoper

ZAANDAM - Albert Heijn verlaagt de prijzen van 2000 artikelen. Het concern zei vrijdag dat het de grootste prijsverlaging sinds het begin van de supermarktoorlog in oktober vorig jaar betreft.
De producten worden tussen de 5 en 40 procent goedkoper. Het gaat om onder meer chips, bier, tomatenketchup en chocoladevlokken van bekende merken. Albert Heijn heeft sinds het begin van de prijzenslag meer dan 5000 producten blijvend in prijs verlaagd. Dat is ruim een kwart van het assortiment. Volgens directievoorzitter D. Boer kregen de winkels afgelopen jaar 250.000 extra klanten over de vloer en zijn de verkochte volumes 4 procent gestegen. ,,Als we meer producten verkopen kunnen we tegen betere condities goedkoper inkopen'', liet De Boer in een verklaring weten. Albert Hei …
Dit is 39% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?