Abortus verkoopt uitstekend

Wuivende palmen, kristalblauwe waterpartijen tussen strakgeschoren gazons, en pretparken bij de vleet. Het luxe Wyndham Resort vormt de entourage voor het 35e jaarcongres van Heartbeat International, de grootste pro-life organisatie ter wereld. Bijna paradijselijk, ware het niet dat hier in zonnig Orlando de kruitdamp te ruiken is van een wereldwijd gevecht op leven en dood. Abortus.

Abortus is big business, zegt Carol Everett tegen de 650 congresgangers die naar Orlando (Florida) gekomen zijn. Jarenlang heeft ze abortussen 'verkocht'. Nee, niet op straat, zonder reclamespots of dure advertentiecampagnes. ,,Dat lukt je niet, want geen meisje wil abortus. Geen n! Toch heb ik abortus aan de man gebracht. Simpel, door het onderdeel te maken van de seksuele opvoeding. Het gat dat zoveel ouders lieten vallen in de seksuele opvoeding, kon ik opvullen met voorlichtingslessen op school. Na elke gastles zag ik later drie tot vijf meisjes terug in de abortuskliniek.'' De sect …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?