Rover wil snelle aanpak problemen dienstregeling NS

AMERSFOORT - Rover, de belangenvereniging van reizigers in het openbaar vervoer, wil dat de problemen met de nieuwe dienstregeling zo snel mogelijk worden aangepakt. In de eerste week waarin de regeling van kracht was, ontving Rover tweeduizend klachten.
,,Op het dagelijkse aantal reizigers lijkt dat misschien niet zoveel, maar de ervaring leert dat slechts een fractie van de reizigers die een klacht heeft deze ook daadwerkelijk bij ons indient, zei een woordvoerder van Rover zaterdag. Rover maakte een analyse van de klachten.  De belangenorganisatie constateert aan de ene kant dat chaotische taferelen op het spoor op één uitzondering na zijn uitgebleven, maar stelt tegelijkertijd dat treinreizigers nog te veel en te grote problemen tegenkomen. ,,De Maaslijn Nijmegen - Venlo - Roermond spant hierbij de kroon: de overgang van NS naar Ve …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?