De groeistuipen van een christelijke uitgever

DEVENTER - De christelijke bladenuitgever EB Media kampt met tegenvallende abonneegroei, tonnen verlies en teleurgestelde werknemers. De Raad van Toezicht wil snel rust in de tent, maar betrokkenen betwijfelen of de eigenzinnige directeur Rik Stuivenberg daarvoor kan zorgen.
Het stormt bij EB Media, uitgever van christelijke bladen. Directeur Rik Stuivenberg heeft in het kantoorpand langs de snelweg bij Deventer de deuren wijd tegenover elkaar opengezet om vernieuwing te laten waaien door alles wat naar zijn zin te weinig in beweging is. Vernieuwing van oude bladformules, verjonging van redacties, introductie van nieuwe titels en de aanpak van het zijns inziens weinig zakelijke denken in het christelijke wereldje. Het moet leiden tot een cultuuromslag, waarin goedwillendheid niet meer genoeg is en professionaliteit en commercie hand in hand gaan met de missie van …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?