De honger van EB-media

Nog even, en dan kunnen christenen nauwelijks meer om EB-media heen. Met bladen als CV-Koers, de Elisabeth Bode en Uitdaging, bestrijkt de uitgeverij een groot deel van christelijk Nederland. En de honger is nog niet gestild, want EB-media wil groot worden. Liefst heel groot.
Directeur Rik Stuivenberg windt nergens doekjes om. ,,We willen christelijke tijdschriften uitgeven en daarin willen we de beste worden. Zo goed, dat iedereen die een tijdschrift of blad uitgeeft, met ons probeert zaken te doen.'' De vraatzucht van EB-media maakt de tongen los. Buitenstaanders spreken met ontzag én met afgunst over de groei van de bladenuitgever. De een geeft het bedrijf nog hooguit twee jaar, de ander is vol lof over de groei en ziet een glorieuze toekomst. Vooralsnog lijkt de laatste gelijk te krijgen: met een jaaromzet van ruim 2,75 miljoen euro en een grote kasreserve, kan …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?